Długi weekend

Dziś oficjalnie rozpoczął się mój długi weekend, bardzo długi, bo aż do 8 maja. Sporo czasu do wykorzystania. Rozpoczął się piękną pogodą, co dobrze mnie nastroiło do odpoczynku i snucia planów na ten czas.

Jutro nareszcie grill, po ostatniej pogodzie nie wierzyłam, że to wreszcie kiedyś nastąpi, że będzie można usiąść na trawie i cieszyć się piękną pogodą.

Mój plan numer jeden na te wolne dni to nauka, oczywiście nie do przesady, ale zdaję sobie sprawę, że niedługo wszyscy wykładowcy zapragną robić kolokwia i wtedy nie będzie czasu na nic.Tym razem nie dam się zaskoczyć i już teraz zacznę naukę.

Siedząc dziś na wykładzie poczułam ogromną potrzebę przeczytania książki, ostatnio jakoś nie było na to czasu. Potrzeba była jasno sprecyzowana: żaden ebook, potrzebuję papierowej książki, takiej, która przeniesie mnie w inny świat. Już widziałam siebie na hamaku (mam nadzieję, że pogoda dopisze) zaczytującą się w dobrej książce. Po zajęciach poszłam do księgarni, po długich poszukiwaniach, znalazłam "Panią fortuny" Grahama Mastertona, od razu wiedziałam, że to to czego potrzebuję, a objętość, ponad 600 stron dodatkowo mnie do tego zachęciła. Czyli mam już plany na weekend :).

Jednak przede wszystkim mam w planach spędzić jak najmniej czasu przed komputerem, a jak najwięcej na świeżym powietrzu. Długotrwała ponura pogoda zdecydowanie mi się znudziła i sprawiła, że strasznie stęskniłam się za słońcem i zielenią. Ostatnio za każdym razem komplikuję sobie życie i część drogi pokonuję pieszo, od razu życie staje się piękniejsze :).

3 komentarze:

  1. Ja także mam w planach spędzenie wolnego weekendu w sposób aktywny - fizycznie i rozwojowo :)
    Powodzenia i owocnego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jutro mam zakończenie roku i te kilka dni będzie mi "służyło" na dokończenie przygotowań do matury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia na maturze, trzymam kciuki :).
      Pamiętam jak ja się uczyłam w długi weekend do matury, leżałam na hamaku i czytałam opracowania lektur.

      Usuń