Żyjmy zdrowo

  Nowy blog = nowe możliwości.

Dziś chciałabym Was zaprosić na mój nowy blog: Żyj zdrowo. Już od jakiegoś czasu zastanawiałam się, czy nie pisać tutaj o moim innym zainteresowaniu: zdrowym stylu życia, ale stwierdziłam, że wprowadziłoby to tylko niepotrzebny bałagan, lepiej zgromadzić to wszystko w jednym miejscu.

Jeszcze rok temu nie przypuszczałabym, że będę miała jakikolwiek blog, a teraz zdecydowałam się na drugi. Wiem, że pisanie tego bloga bardzo mi pomogło, zmobilizowało do działania, do poszukiwania nowych rzeczy. Mam nadzieję, że tak samo będzie w przypadku mojego nowego miejsca. Pomysłów na niego mam wiele, chęci do działania też, więc stwierdziłam, że nie warto czekać i od razu zabrałam się do roboty.

Chciałabym na tym blogu pisać o wszystkim związanym ze zdrowym stylem życia: naturalnych kosmetykach, zdrowych potrawach, sporcie. Mam nadzieję, że tak jak w przypadku tego bloga, szybko nie zrezygnuję.

Zapraszam Was wszystkich do obserwacji, wkrótce pojawią się tam ciekawsze (mam nadzieję) wpisy.

1 komentarz:

  1. Gratuluję założenia drugiego bloga! Hoho, 2 blogi to juz nie byle co :) Podziwiam, mi brakuje wytrwałości do prowadzenia, ale próbuję się przełamać.

    Życze dalszych sukcesów i pisz dalej!
    Pozdrawiam
    www.produktywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń