Czas na zmiany


Kolejny raz przekonałam się, że póki się do czegoś samemu nie dojdzie to się tego nie zrozumie. Zawsze zastanawiałam się dlaczego ludzie opuszczają swoje blogi, tworzą nowe, czy nie można robić tego w tym samym miejscu? I nigdy nie zakładałam, że też o tym pomyślę, do czasu aż pojawiła się jedna mała myśl.

Zaczęło się pewnego wyjątkowo nudnego dnia, kiedy przejrzałam pełno nowych blogów, przekonując się czego tak naprawdę szukam i uświadamiając sobie, że sama chcę stworzyć takie miejsce. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad przeniesieniem bloga na własną domenę, jednak ciągle myślałam o kontynuacji tego co już stworzyłam. Ale ciągle brakowało mi czegoś co by mnie do tego w pełni przekonało. Wystarczył moment i od razu wszystko się stało jasne, zobaczyłam jak ma wyglądać mój nowy blog i czego tak naprawdę od niego oczekuję. Wtedy powstała pierwsza myśl: nowa nazwa i nawet nie miałam większego problemu z wymyśleniem jej. Myślałam, że na tym koniec zmian, przeniosę wszystko tak jak jest i będę kontynuować swoją przygodę. Ale wtedy przyszedł kolejny pomysł: a gdyby tak zacząć wszystko od początku, zupełnie od zera? Pomysł ryzykowny, ale bardzo mi się spodobał. To nie tak, że nie lubię tego bloga, bo to bardzo ważne miejsce dla mnie, ale potrzebuję zmiany i takie rozwiązanie wydaje mi się najlepsze. Zacząć wszystko od nowa z pełną świadomością dokąd zmierzam.

Kiedy to nastąpi nie wiem. Zbyt dużo rzeczy mam do ogarnięcia, ale na pewno nie będę zwlekać, bo już nie mogę się doczekać aż pomysł się urzeczywistni.

Follow on Bloglovin

3 komentarze:

  1. Do wszystkiego trzeba dojrzeć :) Niektóre rzeczy wydają się łatwe, lekkie i przyjemne dopóki ich nie doświadczymy. Nie mając doświadczenia w pewnych kwestiach trudno nam zrozumieć poszczególne rzeczy/sprawy/działania, dlatego tak często jesteśmy zaskakiwani przez życie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wiele razy zakładałam na nowo bloga. Czasami żałuję, że usunęłam bardzo wartościowego i w gruncie rzeczy często odwiedzanego bloga jednak trzeba iść do przodu, teraz blog służy mi tylko w motywacji do osiągania celów, ale kto wie może w przyszłości to się zmieni :)
    Powodzenia przy nowym blogu, koniecznie potem podaj adres.
    Pozdrawiam,
    Klaudia z osiagnesukces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla urozmaicenia nominuję Ciebie i Twój blog do Liebster Blog Award. Zapraszam na mój blog po pytania i życzę udanej zabawy.
    jadecyduje.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń