Piękno natury

Wczoraj odkryłam jak Polska potrafi być piękna i ciągle jestem zachwycona jej urokiem.
Z okazji uroczystości rodzinnych pojechałam w strony, z których pochodzi moja mama, bliskie okolice granicy z Białorusią, podlasie, zupełnie inny świat, piękniejszy spokojniejszy. Oczywiście, nie byłam tam pierwszy raz, w dzieciństwie zawsze spędzałam tam wakacje, ale to było tak dawno, a ja byłam mała i nie potrafiłam tego dostrzec. Ostatnie lata to były tylko wizyty w okolicach Wszystkich Świętych, a jak wiadomo pogoda w tym czasie nie zachwyca.

Wczoraj odkryłam ten region na nowo. Park Krajobrazowy Podlaski Przełom Bugu, tu możecie obejrzeć przykładowe zdjęcia, czy nie jest pięknie? Cisza, spokój, z dala od cywilizacji. Do tego doszła piękna pogoda, więc kiedy jechałam samochodem to tylko miałam otwarte usta i powtarzała: WOW, chciałam zobaczyć jak najwięcej.
Teraz wiem, że jeśli tylko usłyszę kolejną propozycję od wujka: przyjeżdżaj do nas na weekend, tym razem nie odmówię, tylko pojadę, usiądę za stodołą i będę podziwiać widoki :).

Nie potrafimy dostrzec piękna otaczającego nas świata, wiele osób wyjeżdża za granicę w celu podziwiania widoków, a wystarczy dwugodzinna przejażdżka za Warszawę i znajdujemy się w zupełnie innym świecie.

3 komentarze:

  1. To prawda w wielkich miastach tylko budynki, wieżowce, sklepy, a wystarczy pojechać trochę na obrzeża to piękne zielone okolice, w których chce się spędzać czas relaksując ;)
    Pozdrawiam,
    Serafinia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam na Podlesiu... muszę koniecznie to nadrobić :)
    Polska jest przepiękna - byłam w wielu krajach za granicą, a nadal potrafią zaskoczyć mnie polskie krajobrazy - mają w sobie coś wyjątkowego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam Podlasie (chociaż moje "podlasie" to nie do końca Podlasie według podziału administracyjnego Polski, tylko według starych podziałów, ale jaką różnicę robi te kilkanaście, czy kilkadziesiąt kilometrów). Piękne, niezniszczone działalnością człowieka rejony, nic tylko odpoczywać, podziwiać i słuchać ciszy.

      Usuń