Muzyczna 13

Bardzo lubię słuchać muzyki polecanej przez innych blogerów. W końcu stwierdziłam, że sama podzielę się kawałkami, które w ostatnim czasie spodobały mi się bardziej. Wtedy przyszedł pomysł na Muzyczną 13. 13 to moja ulubiona liczba, ale dla wielu ten dzień jest pechowy, więc tak na poprawę humoru coś do posłuchania. I myślę, że 13 to ilość, która dla mnie będzie wystarczająca, a Was nie zanudzi. Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie.

Uwielbiam odkrywać nową muzykę. Zawsze mnie zastanawiał mechanizm, który sprawia, że jedna piosenka nam się spodoba już po pierwszych dźwiękach, do innej musimy się długo przekonywać, a jeszcze inną najchętniej byśmy wyłączyli od razu.

Ale koniec gadania, czas na muzykę.

Tego słuchałam w kółko, ale kiedyś go znienawidzę, ciągle słuchany na tańcach, powoli zaczynamy mieć go dość.




Cały czas wydawało mi się, że skądś kojarzę tą piosenkę, ostatnio trafiłam na nią przypadkiem i mi się spodobała, teraz spojrzałam na teledysk i przypomniało mi się, że rok temu polecał mi ją kolega :D.


A to strasznie przyjemny kawałek i ten teks, uwielbiam.
                   



Teraz trochę mniej usypiająco :).

Niedawno odkryłam na nowo, zawsze jakaś taka pozytywna dla mnie była.

Piosenkę lubię, ale za teledysk uwielbiam.

To i całą płytę The Neighbourhood mogę słuchać w kółko.



Tak, Korn też uwielbiam. Kiedyś wysłałam koledze kilka linków w ramach pokazania co mi się podoba, wśród nich było też coś Korn i oczywiście usłyszałam, że tego się po mnie nie spodziewał :D. Mam jeszcze w zanadrzu zdecydowanie mocniejszy kawałek, ale, że jego premiera dopiero za kilka godzin musi poczekać na następny miesiąc.


Jak widać posłucham wszystkiego, dla mnie gatunku się nie liczą, ważne żeby piosenka miała to coś co sprawia, że chce się jej słuchać.

A może Wy słyszeliście ostatnio coś co Wam się spodobało? Chętnie posłucham.

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tą listą! :-) poszukuję ostatnio jakichś inspiracji więc będzie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń